torsdag 15. januar 2009

Digitalfortelling


Alex eskil og jeg begynte og jobbe med engang. Da Alex tilfeldig hvis skrudde på Vi va lavida av coldplay, Fikk vi lyst til og prøve og lage en fortelling ut av sangen.

Sangen handler om napoleon fra hans storhets tid til han døde på st helena, da var valget når det gjalt tema enkelt. Det var knotroll.

vi bestemte oss for og lage det på Windows movie maker fordi, dette var noe alle kunne fra før av. Det var ikke noe spørsmål om photostory fordi, vi syntes det ble litt kjedelig og lage det i photostory.

Jeg synes dette var et veldig morsommt prosjekt og at vi bør ha mere av dette men, kanskje ikke så fri tøyler heller litt strengere. Det var jo vanskelig og komme på en fortelling som vi skulle lage på pc ut i fra et tema. da vi var ferdig var vi veldig fornøy med hva vi hadde gjort. Den ene sangen "His got his hole World in his hans" kom vi på når vi jobbet hjemme hos meg dagen før. Da jeg og eskil satt på og spilte pro veolution 09.

Da alle hadde fremføt filmene sine ble jeg overasket over at alle var så flinke med og lage sin egen film. jeg synes at alle i klassen var veldig flinke.

Ingen kommentarer: