torsdag 12. februar 2009

Musikvideo

sangen heter What i Done og er laget av linkin park sangen er med i albumet Minutes to Midnight som ble laget fra 2006 til 2008. Målgruppen for denne sangen er vel alle over 15 år til 30 tror jeg musikksjangeren er vel rock/heavy metal.

Teksten What i done handler om en person som har gjort mye galt i verden med vil at alt skal bli vaskt bort sånn at alt blir bra igjen.

Jeg fant ikke ut hvem som reggisjert filmen

Videon begynner med rolig piano så til sakte guitar,bass og trommer så fort. Så begynner vokalisten og synge på første vers og så kommer ref med What i done 3 ganger g så solo og en fin avsluttning med guitar og trommer.

Filmen foteller om en person som gjort noe forferdelig og vil gjøre alt godt igjen. Filmen er ikke en konsert video men en helt vanelig musikkvideo som er spilt på i en ørken. Filmen innholder en historie og bilder av folk som ikke har det like bra som oss

Det er ikke noe spesielle sammen heng mellom musikkvideo og sang . Man ser vokalisten ofte i denne musik videoen og vi møter også en trommis og en guitarist og en bassist.

i filmwn bruker de forskjellige bilder de viser bilder av folk som har det dårlig og ikke for noe mat og viser foroskjell på de som har det bra og dårlig.

Jeg synes at videoen er bra laget den har en fin miks som vier båder gruppe og historie bak sangen.Filmen biddrar veldig bra med unerstrke sangen den viser bilder om hva man har gjort og dette syner artisen veldig bra om.
Oppmerksomhetten rundt artisen er laget veldig bra og jeg synes at det er bra vi for sett hele bandet og ikke bare vokalisten. Videoen forteller ut i fra hva si ser om gruppa at de har en veldig rocka og kul stil.

Jeg valgt filmen fordi jeg synes at filmen og teksten er veldig bra skrevet og laget. Og jeg synes den kommer med et veldig bra budskap om at vi som har det bra ikke bare må tenke på oss selv men, de som ikke har det like bra som oss.

Ingen kommentarer: