fredag 3. april 2009

Reklameproskjet

Gruppa får begynnte veldig bra første dagen vi kom alle med båre ideer. Da vi ble eig begynhte vi go dele ut roller.
Det var et veldig morsomt proskejt som jeg syne s gikk veldig bra. Etter at vi ahhde bestemte roller begynnte vi og filme vi jobbet på skolen det var veldig gøy og se folk fra en annen side.
Da vi var ferdig med og filme jobbet vi redigering og det var også gøy og se alle tabben vi hadde gjort. Davi var ferdig med reddigering ble jeg veldig fornøyd med hva vi hadde fått til ut i fra vårt utgansgpunkt vi hadde. Alle gjore det de kunne for og få det bra og det synes jeg vi greide. Det var veldig bra at vi fikk med hele skolen og, de viktigste stedene.
Ren vurdering synes jeg at filmingen var veldig bra og at skuespillerne gjore en veldig bra jobb. Det var også kult at vi hadde forskellig musikk til karakterne. Jeg tror ikke at det er mye vi kunne ha gjort bedre og at jeg er veldig fornøyd med det vi fikk til.
Karakteren blir 5 fordi, filmen har en bra kvalitet og musikken og skuspillerne er veldig bra kombinert sammen.

Ingen kommentarer: